Najlepše želje: Da li postavljate prava pitanja?

0
3126

Kome ste Vi danas poklonili malo pažnje? 

U današnjem vremenu gde smo svi preokupirani svojim obavezama, često zaboravljamo jedni na druge. Mnoge stvari radimo mehanički, bez da uživamo u malim stvarima koje mogu da nam ulepšaju dan. Kompanija Soko Štark i njihov brend “Najlepše želje”, prepoznali su značaj poklanjanja pažnje i na tome zasnovali svoju kampanju koja se već neko vreme vrti na malih ekranima.

Njihova zamisao bila je da umesto prepoznatljivih kockica čokolade, na istoj toj čokoladnoj tabli stoji tekst sa porukom. U nešto drugačijem pakovanju, ali sa istim ukusom, plasirali su seriju specijalnih čokolada koje promovišu poklanjanje pažnje.

Kampanju su počeli sa zagonetnim pitanjima u okviru televizijskih reklama, koja su zagolicala pažnju gledalaca, ostavljajući ih da sa nestrpljenjem čekaju nastavak i saznaju o kom brendu se radi. Pitanja koja su se vrtela bila su “Kome ste danas poželili dobro jutro?”, “Kome ste danas rekli hvala?” i još četiri slična, bila su dovoljna da se svako zapita kada ih je poslednji put izgovorio. 

Kroz nekoliko dana, reklame su upotpunjene sa informacijom da se radi o poznatnom slatkišu i da se svakih pet dinara od prodate čokolade odvaja za pomoć deci iz udruženja “Na pola puta”. Novčana sredstva biće iskorišćena za poboljšanje uslova za rad sa decom koji imaju intelektualne poteškoće, autizam i druge pervazivne razvojne poremećaje.

Na samom sajtu brenda “Najlepše želje”, može se pratiti trenutno stanje skupljenih sredstava i pročitati više o njihovoj nameni. Pored toga, postoji posebna opcija da svako kreira orignalnu poruku koja može biti ispisana na čokoladi i koja se može prosleđivati dalje putem društvenih mreža. 

Ubrzo nakon emitovanja ovih reklama, na društvenim mrežama su osvanuli brojni pozitivni komentari od strane gledalaca, što je rezultovalo i velikim brojem novčanih sredstava koja su sakupljena u kratkom vremenskom periodu. Predstavljanjem tradicionalnog proizvoda na kreativniji način, uspeli su da stvore interakciju sa korisnicima koji samoinicijativno šire osnovne ideje kampanje. 

Kompanija / Brend: Soko Štark – Najlepše želje

Godina: 2020 

Tekst pisala: Teodora Dobrosavljević

Ukupna ocena 3.75 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.