Porshe: Trke kroz Nemačku

0
289
Porsche Taycan -Copyright CNBC

Ako ste se ikada pitali kako bi izgledala trka sa svim najpopularnijim automobilima jednog brenda, Porsche se potrudio da nam to predstavi u svega par minuta.

Poznati po svojoj ekskuzivnoj liniji vozila, hteli su da se izdvoje i ovog puta, i naprave reklamu koja je na trenutak gledaocima stvorila utisak da gledaju kratki akcioni film. Originalna verzija ove uzbudljive priče traje 2 minuta, dok su za potrebe najvećeg sportskog finala, pustili skraćeni isečak od jednog minuta, za koji su izdvojili čak 11,2 miliona dolara.  

Ideja je bila da se predstavi novi model brenda Porsche koji nosi naziv “Taycan” i koji je ujedno i njihovo prvo potpuno električno vozilo. Radnja je smeštena u matičnoj Nemačkoj, gde se nalazi i legendarni muzej ovih automobila. Kako bi što bliže predstavili mogućnosti i karakteristike ovog novog modela, idealno je rešenje bilo da se na praktičnom primeru predstavi šta sve ovaj automobil može. Napravljena je priča koja nije samo puka vožnja auta po ravnom putu, već trka zajedno sa ostalim modelima ovog poznatog brenda. 

Šta se desi kada neko ukrade automobili iz muzeja i to novi model? Radnici koji su u tom trenutku bili u muzeju, uzimaju ostale modele i kreću u poteru za njim. Zanimljivo je što su u isto vreme spojili svoje čuvene modele automobila poput “Porsche 911 Carrera 4S”, “Porsche 917K” , “Porsche 930 Turbo” i još šest drugih, ali i predstavili svoju zemlju u malo drugačijem svetlu. Vožnja se odvija kroz bajkovite predele Štutgarta, Hajdelberga, Hepenhajma i delove “Crne šume” na Švarcvaldu, gde se radnja i zavšava. Tada se otkriva da je lopov bio zapravo jedan od kolega iz muzeja i da je to njihova igra gde se trkaju međusobno. Sledeći preuzima čast da vozi ovaj novi model i trka se nastavlja u drugom smeru. 

Iz Poresha su izjavili da im je cilj bio da dopru do nove grupe potencijalnih korisnika i da je fokus bio na zabavi gledalaca. Uključivši sportsku atmosferu, emocije, ali i dozu humora, uspeli su da na dobar način iskomuniciraju sa publikom i izazovu dosta pozitivnih komentara. Predstavljanje reklame na najgledajnijem sportskom takmičenju je bio pravi pogodak za ovu autokompaniju, koja je iskoristila svojih par minuta slave i zaiteresovala fanove koji očekuju nastavak. Mnogi portali su je izdvojili i stavili na spisak najboljih, o čemu smo i mi pisali neposredno nakon završetka događaja i to možete pročitati ovde.

Marketing agencija: Cramer-Krasselt

Klijent: Porsche

Godina: 2020

Tekst pisala: Teodora Dobrosavljević

Photo by CNBC

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.