Bank of Melbourne: Da li snovi mogu da postanu stvarnost?

0
82
bank-of-melbourne-da-li-snovi-mogu-da-postanu-stvarnost
bank-of-melbourne-da-li-snovi-mogu-da-postanu-stvarnost

Svi mi imamo velike snove i maštamo, ali samo retki se usude da krenu na put ostvarenja svojih snova. Oni hrabri se uhvate u koštac sa neizvesnošću i rizikom zakoračivši u svet nepoznatog. Dobro je imati podršku i pouzdanog prijatelja na koga možeš da se osloniš i računaš na to da će ti pomoći u ostvarenju tvog cilja. Upravo to je ono što je vizija i misija ove kampanje.

Saatchi & Saatchi agencija u kolaboraciji sa Godoil films, Alt FX, Pixel, The Butchery i Media Lab nam na početku reklamnog spota prikazuje pingvina koji kada ugleda svetla velikog grada poželi da u njemu živi i bude uspešan. On odlučno i ambiciozno korača izvan svoje zone komfora i veruje u sebe. Od čistača bazena preko plivačkog trenera pa sve do kupovine sopstvene kuće, u njegovoj mašti je sve to moguće. On uspeva da unapredi svoj posao i osigura svoju budućnost. Bank of Melbourne zapravo poručuje da ukoliko neko ima želju za uspehom, može da se osloni na nju i da je ona tu da omogući da se sve želje ostvare.

Ova reklama je integrisana u različite kanale: TV, digital, radio, bilborde kao i partnerstva i humanitarne akcije. Takođe, oni smatraju da je društvena odgovornost vrlo važna te su neretko učesnici u lokalnim akcijama i fondacijama.

bank-of-melbourne-ooh

Poruka koju reklamni sadržaj šalje je da je naše da imamo snove i sanjamo o boljoj budućnosti, a Bank of Melbourne je tu da nam pomogne da se ti snovi ostvare i da uvek idemo korak napred u svojim željama, vizijama i ambicijama.

Klijent: Bank of Melbourne
Agencija: Saatchi & Saatchi Melbourne
Godina: 2019
Tekst pisala: Jovana Kovačev

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.