Kit Kat : Srednjovekovna avantura na moderan način

0
653

Moderan život nosi sa sobom moderne frustracije. Ne tako davno, ljudi se nisu nervirali zbog prazne baterije na telefonu, nagomilanih e-mail poruka ili loše internet konekcije. Isto tako, ljudi sada zbog drugačijih, modernijih razloga imaju potrebu da naprave pauzu od svega.

Kit Kat, poznati brend kompanije Nestle, vraća se na velika vrata sa novom duhovitom kampanjom koja pokazuje da frustracija sklapanja nameštaja po upustvu nije moderan fenomen i da se neke stvari ne menjaju. Glavni likovi reklamnog spota, Harold i Allen, pokušavaju da naprave katapult u srednjem veku. Međutim, odmah na početku spota možemo da primetimo da to nije običan katapult, već dostavljen sa uputstvom i delovima koje bi oni trebalo da spoje. Naravno, da izazov bude veći, uputstvo je bez reči, a kao i uvek neki delovi nedostaju. Dok bezuspešno pokušavaju da spoje sve delove, ova dva junaka se žale jedan drugom uz razne smešne izjave. Na kraju dana, kada su napokon napravili katapult, shvatili su da on ne radi. Dok se Allen nervirao, Harold je uzeo Kit Kat.

Ova reklamna kampanja koja nosi naziv „Snap out of it“ predstavlja novi, moderan pogled na kampanju „Have a break, have a KitKat“ koja traje decenijama. Agencija J.Walter Thompson Sydney kreator je ovog reklamnog spota. Simon Langley, predstavnik ove agencije, poručuje da je ovaj spot podsetnik ljudima da kada život postane nepodnošljiv potrebno je da samo pobegnemo od svega i napravimo pauzu.

Pored TV reklama, kampanja obuhvata i OOH oglašavanje. U nastavku slede četiri zanimljiva i neobična vizuala.

KitKAt

KitKat2

Agencija: J.Walter Thompson Sydney

Klijent: Kit Kat Australia and New Zeland

Godina: 2017

Tekst pisala: Aleksandra Marinković

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.