Dobrodošli. Svetsko prvenstvo počinje danas 12.6.2014. Da li ste spremni?
Velike svetske kompanije su spremne. Njihove reklamne kampanje su krenule i svi očekuju da iskoriste velike marketing i brending mogućnosti koje pruža usmerenost pažnje velikog broja potrošača.
Svi se nadaju da će broj gledalaca od 3,2 milijarde od prošlog svetskog prvenstva biti premašen. Na prošlom svetskom prventstvu je finale gledalo SAMO 715 miliona gledalaca, koliko će ih biti ove godine.
Takođe svi očekuju da pored ogromne gledanosti bude i velika aktivnost korisnika na društvenim mrežama. Zanimljiva informacija je da je finale Evrposkog prvenstva 2012 bilo ispraćeno sa 16,5 miliona twitova.
Ono što je meni interesanto jeste što se kompanije takmiče ko će pre da bude sponzor ovog sportskog događaja, gde se očekuje ukupan iznos preko 4 milijarde dolara(izvor), a u Srbiji država mora da naredi kompanijama da budu sponzori. Ali to je tema za neki drugi tekst.
Dalje, u nastavku možete pogledati reklame koje su jedne od najgledanijih na YouTube, a usmerene su ka Svetskom prvenstvu u Brazilu.
Od kompanija koje se oglašavaju su: Samsung, Nike, Adidas, TAM, Visa, Coca Cola, Pepsi, Fly Emirates, KIA motors, ESPN, Budweiser, Hyndai, McDonalds, R/NG, Go Pro, Banco de Chile, Sony, Powerade.
Uživajte.
Samsung
Nike
Adidas
TAM
Visa
Coca Cola
Pepsi
Fly Emirates
KIA
ESPN
Budweiser
Hyundai
McDonalds
R/GA
GoPro
Banco de Chile
– možete da upalite titl na engleskom