Twix – Finale čokoladnog obračuna

0
1612

Ukoliko ste mislili da se Twix čokoladice nikada neće razdvojiti uprkos njihovom rivalstvu, razmislite još jednom jer je kompanija Mars za ovu godinu spremila veliko iznenađenje.

Marsov brend Twix, koji je dobro poznat u celom svetu, kreirao je čitavu kampanju zasnovanu na jednom pomalo smešnom i besmislenom konceptu – postojanje Levog i Desnog Twixa u istom pakovanju, pokazujući njihove „razlike“ i rivalstvo koje traje već 5 godina.

Kampanja je prvi put ugledala svetlost dana na Međunarodnom festivalu kreativnosti „Cannes Lions“ davne 2012.godine. Tada je Mars nominovan za Advertajzera godine. Kompanija je odmah iskoristila uočenu priliku kako bi na tom prestižnom festivalu otkrila jedan deo predstojeće kampanje svog brenda. Tada su prvi put predstavili reklamu u kojoj se tvorci Twix čokoladica svađaju i na kraju se razdvajaju tako što prave odvojene fabrike za proizvodnju Levog Twixa i Desnog Twixa. Obe fabrike su bila iste, ali opet različite, baš kao i čokoladice.

Sada, nakon 5 godina, Marsova popularna čokoladica nastavlja rivalstvo i podiže ga na viši nivo. Agencija BBDO New York je zadužena za kreiranje reklamnog spota koji poručuje: „Vreme je da odlučiš i izabereš stranu“. U martu 2017.godine plasirali su dve nove reklame koje i dalje prate isti koncept. U reklamama se pojavljuju likovi koji su isti, ali i različiti, baš kao avet i duh, domar i čistač, portir i izbacivač.

Međutim, kompanija se ovaj put nije na ovome zaustavila. Agencija BBDO je otišla korak dalje sa kampanjom i osmislila je nešto što će pratiti oba reklamna spota, a to je posebno pakovanje za Levi Twix i posebno pakovanje za Desni Twix. Sada znamo da će ljubitelji ove ukusne poslastice dobiti upravo ono što žele nakon što izaberu stranu, a pored toga ih ipak čeka duplo zadovoljstvo.

twix2

S obzirom da su se poput fabrika i čokoladice napokon razdvojile, ostaje samo pitanje da li je ovo veliko finale reklamne kampanje koja, moramo da priznamo, traje i duže nego što smo očekivali.

Klijent: Mars Chocolate North America

Agencija: BBDO New York

Godina: 2017

Tekst pisala: Aleksandra Marinković

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.