Isti Osećaj, Manje Štetnih Materija: Cigaret Kartica

0
42

Ako vam ponestaje daha tu je cigaret kartica. Novi promotivni spot agencije McCannErickson bavi se rešavanjem malih problema u pripremi velikih iznenađenja. U pitanju je rođendanska žurka. Sredovečna domaćica u žurbi priprema rođendanske dekoracije kako bi iznenadila dragu osobu. Ukrasi si su postavljeni, hrana je na stolu, sve slike stoje savršeno i uspravno i kao šlag na torti na redu su baloni. Usred duvanja balona zadihanoj domaćici nestaje daha. Počinje kašljanje, potom vrtoglavica i na kraju bezazleno duvanje balona prerasta u nesvest i preti da upropasti čitavu žurku. Uzrok su očigledno cigarete. Predlog rešenja za ovaj mali, a ipak veliki problem dat je u rečenici na samom kraju poluminutnog spota – „Cigaret kartica menja molekularnu strukturu štetnih sastojaka u cigaretama i sprečava ih da dospeju u organizam“. Sve jasno, izbor je na nama – ostaviti cigarete ili umanjiti njihovu štetnost.

Nastala kao istraživačka institucija kompanija Blove Shark počela je sa radom 2006. godine. Prvenstveno se bavi proizvodnjom, istraživanjem, razvojem i prodajom proizvoda zdravstvene industrije lekova i opreme. Veliki proboj na tržište ostvarila je cigaret karticama koje umanjuju štetnosti unošenja nikotina.

Marketing agencija: McCann Erickson
Klijent: Blove Shark
Godina: 2012
Pripremio: Milan Predojević

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.