Knjaz Miloš : Unutrašnje osveženje

0
161

Ciljevi kampanje
Lider na tržištu gaziranih mineralnih voda, Knjaz Miloš je novom kampanjom želeo da se postavi kao brend i proizvod koji treba koristiti u svakodnevnoj upotrebi zbog delotvornog uticaja na organizam. Dodatni strateški cilj je bio da se približi mlađoj ciljnoj grupi, a samim tim i modernizuje brend.
Agencija je imala zadatak da putem različitih komunikacionih kanala potrošaču predstavi Knjaz kao idealno rešenje u svakodnevnim životnim prilikama tj. raznim vrstama „nečistoća“ (loša ishrana, stres na poslu, zagađena životna sredina itd.), koje nas opterećuju i sputavaju da se osećamo spremnim da u potpunosti uživamo u životu. Potrošači imaju potrebu za „pročišćavanjem iznutra” – zato što jedino kad smo čisti iznutra možemo da se osećamo lako, dobro, poletno i da budemo u stanju da uradimo stvari koje su važne za nas. Jedino Knjaz sadrži srecifičnu mineralnu kompoziciju koja pomaže pročišćavanje organizma i zbog toga se osećamo oslobođeni od štetnih materija.
Primarno je bilo aktuelizovati potrebu za pročišćenjem organizma, nakon čega se Knjaz pozicionira kao rešenje problema.

Eksplikacija kreativne ideje
Svakodnevni život nas ne štedi. Zato je važno da vodimo računa o sebi – i iznutra. To nam poručuje nova KNJAZ MILOŠ kampanja Voda koju voliš, život kakav želiš, koju je osmislila i realizovala agencija Communis DDB, uz pomoć reditelja Miloša Pavlovića.
KNJAZ MILOŠ je poznat po svom originalnom, reskom ukusu koji ga više od dva veka čini sinonimom za pravu mineralnu vodu. Zbog svog aktivnog mineralnog sastava, idealne kombinacije Ca i Mg (2:1), KNJAZ našem telu pruža jedinstveno unutrašnje mineralno osveženje. Na toj važnoj činjenici bazira se ova vrlo zanimljiva kampanja.
Koristeći atraktivne scene u liftu i porodičnom domu, autori TV spota nam prenose korisnu formulu kako da zdravo i prirodno vodimo računa o našem organizmu. Savet je jednostavan: da nam dan lepo proteče, potrebno je popiti tri čaše KNJAZA – za jutro, podne i veče. Jer tri puta i KNJAZ pomaže!
Voda koju volimo ima, zaista, reklamu kakvu želimo.

Agencija: Communis DDB
Klijent: Knaz Miloš
Godina: 2012

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.