Volkswagen: Da li smo dovoljno sposobni da vozimo noću?

0
580
Volkswagen- Copyright adsoftheworld

Nova kampanja koju nam predstavlja Volkswagen ”See The Unseen” demonstrira kako naš jedan dan može da izgleda iz dva različita ugla. Da li smo vozači ili pešaci, nije bitno. U datoj situaciji mi svi imamo glavnu ulogu. Zašto to kažem? Jer se radi o našem životu i našoj sigurnosti izvan kuće.

Izvuci poruku iz priče.

Priča se sastoji iz delova, a počinje ovako:

Sa jedne strane grada

Volkswagen – Copyright ibbonline

Pala je noć, sve obaveze za taj dan su obavljene. Vreme je za džoging. Iz kuće na ulicu izlaze devojka i njen pas. Jedino što ih odaje kuda se kreću su njihovi koraci, senke, zvukovi i topao vazduh koji izlazi iz njihovih pluća dok trče. Oni su nevidljivi golom oku. Prolaze kroz osvetljen prazan park, ipak napolju je hladno. Pas kao pas, želeći da se zabavi, trči ka pticama kako bi ih uplašio. Njegov najbolji prijatelj, devojka, uzima malo predaha i pije vodu sa česme. Trčanje se nastavlja, park nudi zanimljive prepreke i igračke mladom psu. Tu su gomile od lišća i razni štapovi za bacanje. Park se završava ulicom koju devojka pretrčava, ali pas je 2 metra iza nje, kada se odjednom čuje zvuk…

Sa druge strane grada…

Volkswagen – Copyright davidreviews

Kratkodnevnica je, period kada mrak brzo pada. Otac u gradu završava sa poslom i kreće ka kući kako bi video svoju porodicu. Ponosan je roditelj jednog malog nestašnog dečaka Tia i njegove sestre. Oboje su sa lakoćom savladali načine kako da umore svoju majku. Džon, kao jedan porodičan čovek, na putu ka svojoj kući u novom “Volkswagen Touareg Black Edition”, zove svoju ženu da je pita kako joj je dan prošao. Kako razgovor teče, njihov sin želi da se čuje sa tatom i podeli neke fascinantne trenutke njegovog dana. Džon govori kako ubrzo dolazi kući i sluša koliki nered je njegova ćerka napravila danas. Umoran i željan dolaska kući, na sekund se fokusira samo na priču preko telefona, a ne na put ispred sebe….

Sastaju se…

Volkswagen – Copyright shootonline

Na samo nekoliko metra ispred kola nalazi se pas. Kao prepreku na putu i potencijalnu opasnost, kola su ga registorvala i uz pomoć senzora upozorila vozača na situaciju. Nesreća je sprečena. Pas i njegov najbolji prijatelj odlaze zajedno kući i Džon se bezbedno vraća svojoj porodici.

Volkswagen je ovom pričom hteo da predstavi novu mogućnost koju njegova kola nude. “Night vision”, kamera koja gleda na put može da detektuje i upozori vozača na ljude ili životinje koji se nalaze na distanci od 10 do 130 metara.

Za uspeh ove kampanje, zasluženi su režiser Niklas Larson, kompozitor Karlos Cipa i agencija Adam&Eve DDB. 

Ako vas je ova priča dotakla, dobro je. Kraj je srećan, nesreća je sprečena, svi su srećni i čitavi, idu svojim kućama. Da bi se ovakve potencijalne situacije izbegavale, potrebno je da svi držimo oči otvorene, pazimo kako vozimo, krećemo se dozvoljenom brzinom, poštujemo znakove na putu, kao i da se prilagodimo situaciji. Pešaci takođe treba da paze, hodaju samo po trotoaru, prelaze na pešačkom prelazu i čekaju zeleno svetlo na semaforu. Svi smo mi odgovorni za svoj, ali i tuđi život. Bitno je da se svi bezbedno vratimo svojim kućama.

Klijent: Volkswagen

Agencija: Adam&Eve DDB

Tekst pisala: Aleksandra Vicijan

Godina: 2020

Ukupna ocena 4.60 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.