Reklamondo 2018: Reklame od malih ekrana, do bilborda sa svih strana

0
1356
Reklamondo 2018

U utorak 22. maja sa početkom u 18h održaće se Reklamondo 2018. Već sedmu godinu zaredom, studenti u okviru prakse na advertajzing portalu Lumiere.rs okupiće ljubitelje marketinga i advertajzinga na Univerzitetu Singidunum, Danijelova 32 (Amfiteatar a22).

Tradicionalno, događaj je koncipiran u dve celine. Edukativni deo obuhvatiće zanimljiva i poučna predavanja iz sveta marketinga i advertajzinga, a zabavni deo će činiti dva reklamna bloka najkreativnijih reklama iz prethodnog perioda. Reklamondo nije kao svaki drugi događaj. Reklamondo je događaj koji slavi kreativnost i čiji koncept spaja korisne savete, radost, inspiraciju i edukaciju na jednom mestu.

Ni ovogodišnji Reklamondo nije izuzetak, pa sa radošću možemo reći da ponovo imamo čast da ugostimo izvrsne predavače!

Od početka 2018. godine veliki broj kreativnih kampanja predstavljen je Beogradu i celoj Srbiji. Kampanje za kompaniju Nectar “Već 20 godina nije svejedno” i za Munchmallow “Priča za sebe”, su svakako zaintrigirale građane i bile prava senzacija. Agencija koja stoji iza pomenutih kampanja je Ovation BBDO, a upravo nju će Vladimir Mitrović, creative director predstaviti na ovogodišnjem Reklamondu. Posetiocima će na jedinstven način dočarati kako izgleda proces kreiranja kreativne strategije i približiti rad u advertajzing agenciji.

Reklamondo će imati tu čast da ove godine ugosti i Nikolu Radojčića, talentovanog grafičkog dizajnera i jednog od kreatora prepoznatljivog brenda DechkoTzar. Prisutni će biti u prilici da čuju priču o njegovom bogatom poslovnom iskustvu, kao i o tome kako iz velike ljubavi jedan hobi može prerasti u ozbiljan biznis. Nikola, kao predstavnik čuvenih Braće Burazera, govoriće i o izazovima sa kojima se susreće svakodnevno, kao i o tome da je kvalitet u Srbiji ipak prepoznat od strane potrošača.

Podsetimo se kako je to izgledalo prethodnih godina  🙂

Reklamondo - Andreja Milkic

reklamondo - anja radulovic

Reklamondo - vece reklama

Kao i ranijih godina, posetioci će biti u prilici da uživaju u dva kratka filma sačinjena od najkreativnijih reklama. Uvereni smo da će u gledaocima izazvati širok spektar emocija i da će posetu Reklamondu dugo pamtiti. I ove godine mislimo na posetioce Reklamonda i u cilju što boljeg užitka, zahvaljujući prijateljima projekta, osveženja su obezbedili Rosa i Next Joy, a grickalice kompanija Jaffa Crvenka.

Naša ideja vodilja je da okupimo sve zaljubljenike u marketing i ljubitelje kreativnog advertajzinga, uz želju da se svi lepo provedu i saznaju nešto novo i zanimljivo. Zato vas pozivamo da dođete i uverite se u kvalitet Reklamonda, a mi obećavamo dobru zabavu, puno smeha i nezaboravan provod.

Reklamondo se održava od 2011. godine i svake godine ima drugačiju temu i slogan. Brojni predavači su se tokom proteklih godina predstavljali posetiocima i kroz interaktivna predavanja inspirisali i motivisali prisutne. Među njima bili su Anja Radulović, Aleksandar Milojević, Vladimir Vuković, Andreja Mikić, Tatjana Vojtehovski, Milan Prodanović i mnogi drugi.

Lumiere.rs je advertajzing portal čiji je cilj da na jednom mestu prikaže radove marketinških agencija iz Srbije i sveta. Osnovni motiv osnivanja portala je ljubav prema reklamama i advertajzingu.

Za sve dodatne informacije možete pratiti portal, kao i zvaničnu Facebook stranicu Lumiere.rs.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.