„Igraj za svoj klub” je on line kampanja, specijalno kreirana za navijače dva najpopularnija srpska fudbalska kluba, koja podrazumeva Facebook aplikaciju, Facebook tab i nestandardnu baner kampanju. Ove aktivacije koriste rivalstvo klubova Crvena Zvezda i Partizan da promovišu pakete namenjene navijačima, čijom prodajom će deo prihoda biti prebačen na račun odgovarajućeg kluba.
Sledeći video predstavlja studiju slučaja integrisane digitalne kampanje.
Na Regionalnom medijskom festivalu SEMPL u Portorožu, agencija Fastbridge u saradnji sa agencijom MRM Worldwide, osvojile su nagradu „Zlatni Sempler “ za kampanju Mobilne telefonije Srbije “Igraj za svoj klub”. U konkurenciji devet agencija iz regiona, kampanja Fastbridge-a i MRM-a uradjena za mt:s Telekom Srbija proglašena je najboljom u kategoriji Digitalnih medija.
Klijent: M:TS
Agencija: Fastbridge
Produkcija: MRM
Godina: 2011
[…] 2011 – Nagrada „Zlatni Sempler ” za kampanju „Igraj za svoj klub” […]